Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

En dag kvar till jul

Kategori: Allmänt

Nu början bli lite nervös och förväntansfull :) tappade julkänslan helt och hållet ett tag och humöret vae i botten. Men nu är jag glad och redo att fira jul! Ikväll blir det uppesittar kväll med mys och bingolotto. På dagen ska jag jobba och fika på stan med kompis :) gulligt att bli bjuden på spontanfika(då jag har jättesvårt med att acceptera att bli bjuden på nåt). Igår så bakade jag polkagriatryffel, thihi jag har tjuvsmakat någon och de var asgoda :3 
Julpaketen ligger i tomtens säckar under minigranen :) man vill ju bara KÄNNA och KLÄMMA på dem xD 



Kommentarer

  • Malin säger:

    Åh vill med göra polkagristryfflar, bästa julgodiset! Får göras imorgon eller övermorgon för vi ska ju fira idag med familjen xD hihi god jul :)<3

    Svar: Får du göra ;) god jul i förväg ;) <3
    författaren

    2013-12-23 | 09:13:05
    Bloggadress: http://malin-regina.blogspot.com

Kommentera inlägget här: