Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Alltid din

Kategori: Allmänt



Ibland kan jag ha svårt för att visa känslor, ibland även att säga dem. 
Ibland kan jag gå runt och vara putt på något jag inte tycker om eller något jag hört eller sett. Eller kanske något jag inte sagt eller kanske inte fått fram såsom jag ville. 

Jag vill att du ska veta att jag Älskar Dig av hela mitt hjärta och kommer alltid att göra. 
Jag vill finnas där för dig vad som än händer även om jag kan ha vissa åsikter om nåt, så vill jag att du ska kunna prata med mig om allt!
Jag vill att du ska veta att du alltid kommer finnas i mitt hjärta vad som än händer och har alltid gjort. 
Igenom allt som kommer att hända i framtiden så vill jag att du ska veta detta <3

Jag kommer Alltid Älska Dig <3

Kommentarer

  • Malin säger:

    Älskar dig också, för alltid <3

    Och var inte rädd för att säga vad du tycker eller känner, även om man inte alltid känner samma så respekterar jag alltid olikheterna <3

    Svar: Alltid <3
    Ne, men ibland så kanske man inte vet hur man ska hitta de rätta orden <3
    författaren

    2013-12-17 | 00:52:16
    Bloggadress: http://malin-regina.blogspot.com

Kommentera inlägget här: