Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

2a dagen

Kategori: Allmänt

Ska jag berätta lite om dagen. Om jag börjar med en bild. 


"Jag är precis där jag vill vara och jag har aldrig mått så bra på en väldigt lång tid."
Jag känner mig som en väldigt positiv tjej här och hoppas kunna föra med mog den energin hem till min familj och mina vänner. Jag önskar att de kunde känna det som går igenom mig just nu för att den andliga lättnaden jag känner gör mig tårögd av glädje och hopp om att lära mig vara mer öppen som medium. 





Varje hus är unikt. Presentbutiken, matsalen, sov och läroplatser- allt! Det finns sån positiv energi överallt och det känns som att den fyller en liksom. 
I butiken har jag varit två gånger nu o en sista blir det i morgon hihi ^^

Under kvällen så har vi haft en kristallkonsert med DenaLya trot jag hon stavades xD och det var underbart. Sorgligt bara att jag råkade somna som många fler. 




Jag har även bestämt träff med Satyam som är healer och medium för att få hjälp och vägledning i hur jag ska ta mig tillväga för att bli medium själv. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: