Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

1a dagen

Kategori: Allmänt

Jag har lärt MIG så fruktansvärt 
mycket idag om både andlig kontakt och hur man kan hitta de rätta verktygen för
Att faktiskt kunna släppa fysisk/psykisk värk samt tankar och minnen som drar genom väldigt lätta verktyg. Det ska jag verkligen öva på! 
Jag har också lärt mig att genomföra en riktig seans eller session som man kallar det. Var kul för jag koncentrerade mig på en kvinna, jag kände henne inte, men jag fick fram en bild av en gammal kvinna med bruna ögon, ett litet hus eller sommarhus, samtidigt som jag nästan svettades av all den värme som spred mig. Visade sig vara hennes mormor och hade också uppfostrat henne. Hon blev tårögd när jag sa att denna person ville att hon skulle leva i nuet, låta dig älskas och se det positiva och veta att denna kvinna älskade henne. Det var en ganska läskig men trevlig känsla. 

Jag har även träffat väldigt trevligt folk som jag trivs med och känner att jag har fått väldigt bra kontakt med bara såhär genom att vi är här mycket på grund av samma saker :) det är ganska skönt att inte vara själv. 

Lite bilder från idag








Kommentarer


Kommentera inlägget här: