Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Första dagen i skolan

Kategori: Allmänt

Första dagen i komvux är avklarad :D allt gick jätte bra då jag började med informationsträff och sen rakt på Ledarskap o Organisation och sen Naturkunskap2 :) det var jätte kul så lite bättre sömn ikväll och lite sovmorgon imorgon kanske och så ska jag planera om vardagen så jag orkar med dessa 5 månader utan frånvaro så jag lär mig så mycket som möjligt :) tycker jag låter som en bra omstart på livet!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Gud vad skönt!:) Bara hänga i och se allt det roliga i det!:)

    2013-08-13 | 07:53:44
  • Malin, ej anonym säger:

    Vet var mitt namn tog vägen i förra kommentaren-.-

    2013-08-13 | 07:54:57

Kommentera inlägget här: