Cecilia.Andersson

Här skriver jag om mina känslor och tankar och vad som händer i livet. Positivt som negativt.

Flytt

Kategori: Allmänt

Japp om jag skulle ta och berätta lite om dagen. Först. Den började väl inte så bra inatt. Vaknade o var tvungen att gå på toa som många kanske känner igen sig i(😏) men på två sekundet verkligen så började man kallsvettas, bli likblek och hörsel och syn försvann och höll på att svimma :/ vet inte varför men om det händer igen så får jag kolla upp det :o gick upp tidigt idag för ska hjälpa mami och min plastpappa o lillebror❤ att flytta och ska även själv bo där så mycket som möjligt 😊 är en jättefin lägenhet och trivs jättebra där! Ikväll blir det grillning med familjen och min älskling som har varit så duktig och hjälpt till med :)

Kommentarer

  • Malin säger:

    Usch vad otäckt :o hoppas det inte var nåt särskilt. O lycka till med flytten <3

    2013-08-31 | 14:50:43
    Bloggadress: http://malin-regina.blogspot.com

Kommentera inlägget här: